[Thinlinc-technical] Ny dokumentation om hur ThinLinc interagerar med nätverket.

Erik Forsberg forsberg at cendio.se
Tue Jan 4 13:16:00 CET 2005

Hej och god fortsättning!

Vi har märkt att det ofta är vissa pedagogiska problem att förklara
vilka krav ThinLinc ställer på nätverket där det installeras. För att
om möjligt skingra delar av förvirringen kommer dokumentationen för
ThinLinc 1.4 att innehålla ett kapitel just om hur det funkar.

Jag tänkte bjuda på en förhandsvisning av denna dokumentation, då den
förmodligen kan vara användbar direkt. Om ni har feedback så är den
också välkommen, svara i så fall privat till mig.

Det nya kapitlet finns här:

http://www.cendio.se/files/thinlinc/userguide-develop/html/network.html

mvh,
\EF
--
Erik Forsberg                Telephone: +46-13-21 46 00
Cendio AB                    Web: http://www.cendio.com